Administratief Backoffice Specialist

Solliciteer nu

Administratief Backoffice Specialist

We zoeken iemand die zowel de superkrachten van administratieve applicaties waardeert als de kunst van perfect geordende documenten.

Fulltime / Parttime · Acrisure · Alkmaar

Hey administratieve duizendpoot! Excelleer jij in administratie en vind je voldoening in geordende gegevens? Dan nodigen we je graag uit voor een sollicitatiegesprek. Bij Acrisure krijgt jouw aandacht voor detail de waardering die het verdient. 

Maak kennis met jouw collega's

Alissa
Sander
Rona
Ruud
Ans

Functieprofiel Administratief Backoffice Specialist

De functie is voor 32-40 uur per week.

Als administratief medewerker ben je de onmisbare schakel binnen onze organisatie. Je staat bekend om je servicegerichte instelling en nauwkeurigheid. Je hebt een ongeëvenaard oog voor detail en signaleert zelfs de kleinste afwijkingen in documenten en gegevens. Jouw uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden zorgen voor een heldere en efficiënte communicatie met zowel collega's als externe relaties.

Je benadert je taken met enthousiasme en leergierigheid. Proactief zoeken naar verbeterpunten en jezelf blijven ontwikkelen is voor jou vanzelfsprekend. Ondanks eventuele tegenslagen laat je je niet uit het veld slaan en blijf je gefocust op het eindresultaat. Je vermogen om prioriteiten te stellen en overzicht te houden is essentieel binnen deze rol.

Jouw werkzaamheden

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden op onze sluiting afdelingen. De werkzaamheden die bij deze functie horen zijn onder andere:

  • Verwerken van nieuwe en gewijzigde verzekeringen.

  • Invoeren en (digitaal) versturen van correcte polisgegevens en bijbehorende nota's in onze systemen.

  • Afhandelen van standaard mutaties, eventueel in overleg.

  • Financieel verwerken van naverrekeningen. Hierbij controleer je polissen en nota's op juistheid en volledigheid.

  • Prolongatie van verzekeringen afhandelen/verwerken.

  • Correspondentie met verzekeraars en relaties onderhouden.

  • Beantwoorden van (telefonische) vragen over administratie.

  • Ontwikkeling van administratie binnen de ANVA-applicatie.

Wat verwachten wij van je?

  • Mbo+ werk- en denkniveau.

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol in de branche.

  • In het bezit van Wft diploma's (pré).

  • Kennis van Microsoft Office (must) en Anva (pré).

Voldoe je niet geheel aan de functie-eisen maar ben je wel enthousiast geworden? Ook dan dagen wij je uit om te solliciteren.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris passend bij jouw opleiding en ervaring.

  • Een uitgebreid pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a. 27+ vakantiedagen, een premievrije pensioenregeling, winstdeling en reiskosten- en thuiswerkvergoeding.

  • Je kan je aansluiten bij verschillende commissies zoals de Ondernemingsraad, Cultuurcommissie en Young Acrisure.

  • We bieden bedrijfsfitness, sportieve activiteiten en fitweken, want wij vinden vitaliteit van onze medewerkers belangrijk.

  • We organiseren evenementen, personeelsfeesten, uitjes en borrels.

  • Er zijn diverse opleidingsmogelijkheden en er is ruimte voor eigen initiatief.

  • We werken hybride: minimaal 3 dagen op kantoor en de rest vanuit huis. Zo houden we het persoonlijk én flexibel.

Acrisure is een internationaal bedrijf in de verzekeringsbranche. Als onderdeel van dit internationaal netwerk profiteer je van de kracht van samenwerking, toegang tot innovatieve technologieën en heb je volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Wij zetten ons in voor cultuur, milieu en duurzaamheid. Met onze maatschappelijke initiatieven, zoals het steunen van het Krajicek Scholarship-programma en de Krajicek Academy, dragen we bij aan de ontwikkeling van jongeren. Ook bieden we sollicitatietrainingen via JINC, doen we mee met NLdoet en zetten we ons in voor goede doelen, waaronder ons jaarlijkse marktevenement voor Villa Pardoes. Bij Acrisure krijg je de mogelijkheid om zowel je carrière te ontwikkelen als bij te dragen aan maatschappelijke verandering.

“Acrisure groeit en dat komt ook door de sfeer en vrijheid binnen het bedrijf.”

Alissa Vonk - Administratief medewerker

Je werkplek als Administratief (Financieel) Medewerker

Wil jij aan de slag in de dynamische wereld van verzekeringen? Acrisure, een internationaal toonaangevend bedrijf en een van de top assurantiemakelaars in Nederland, zoekt gedreven individuen zoals jij. Als onderdeel van Acrisure, actief in 21 landen, combineren we ondernemerschap en innovatie met expertise in verzekerings- en risicoadviseursdiensten.

Bij Acrisure zetten we sterk in op relaties — zowel met onze relaties, verzekeraars als onze 220 collega’s. Als administratief financieel medewerker krijg je de kans om te floreren in een mensgerichte omgeving, waar persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan. Wij bieden afwisselend werk, vrijheid en zelfstandigheid, zodat jij het beste uit jezelf kunt halen.

Zet de volgende stap in je carrière en werk met ons samen aan toekomstbestendige verzekeringsoplossingen voor een breed scala aan klanten. Jouw ambities zijn bij Acrisure in goede handen, en samen maken we het verschil.

Integriteit is prioriteit

Solliciteer je voor de vacature Administratief Financieel Medewerker bij Acrisure en praten we verder, dan gaan we ervan uit dat je instemt met een integriteitsonderzoek. Deze screening is bedoeld om de integriteit van onze medewerkers te waarborgen.

Solliciteer

Ben jij de administratieve topper die wij zoeken? Solliciteer dan vooral! Heb je nog vragen? Stel ze gerust! Neem voor inhoudelijke vragen over de vacature contact op met Willemijn Kallenberg (Manager Backoffice & Sluiting) en voor overige vragen met Thijs Engels (HR) beide bereikbaar via 072-5414151.

Acquisitie door externe partijen wordt niet op prijs gesteld.

Acri-sure van je zaak? Solliciteer nu!

Onze website