Administratief Backoffice Specialist

Hey administratieve duizendpoot! Excelleer jij in administratie en vind je voldoening in geordende gegevens? Dan nodigen we je graag uit voor een sollicitatiegesprek. Bij Acrisure krijgt jouw aandacht voor detail de waardering die het verdient.
Maak kennis met jouw collega's




Functieprofiel Administratief Backoffice Specialist
De functie is voor 32-40 uur per week.
Als administratief medewerker ben je de onmisbare schakel binnen onze organisatie. Je staat bekend om je servicegerichte instelling en nauwkeurigheid. Je hebt een ongeëvenaard oog voor detail en signaleert zelfs de kleinste afwijkingen in documenten en gegevens. Jouw uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden zorgen voor een heldere en efficiënte communicatie met zowel collega's als externe relaties.
Je benadert je taken met enthousiasme en leergierigheid. Proactief zoeken naar verbeterpunten en jezelf blijven ontwikkelen is voor jou vanzelfsprekend. Ondanks eventuele tegenslagen laat je je niet uit het veld slaan en blijf je gefocust op het eindresultaat. Je vermogen om prioriteiten te stellen en overzicht te houden is essentieel binnen deze rol.

Jouw werkzaamheden
Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden op onze sluiting afdelingen. De werkzaamheden die bij deze functie horen zijn onder andere:
Verwerken van nieuwe en gewijzigde verzekeringen.
Invoeren en (digitaal) versturen van correcte polisgegevens en bijbehorende nota's in onze systemen.
Afhandelen van standaard mutaties, eventueel in overleg.
Financieel verwerken van naverrekeningen. Hierbij controleer je polissen en nota's op juistheid en volledigheid.
Prolongatie van verzekeringen afhandelen/verwerken.
Correspondentie met verzekeraars en relaties onderhouden.
Beantwoorden van (telefonische) vragen over administratie.
Ontwikkeling van administratie binnen de ANVA-applicatie.
Wat verwachten wij van je?
Mbo+ werk- en denkniveau.
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol in de branche.
In het bezit van Wft diploma's (pré).
Kennis van Microsoft Office (must) en Anva (pré).
Voldoe je niet geheel aan de functie-eisen maar ben je wel enthousiast geworden? Ook dan dagen wij je uit om te solliciteren.
Waarom kiezen voor ons?
Een aantrekkelijk salaris dat past bij jouw ervaring
27+ vakantiedagen, premievrij pensioen en een variabele bonusregeling
Een vergoeding voor thuiswerken en reiskosten
Hybride werken is mogelijk (minimaal 3 dagen kantoor, de rest thuis)
Mooie extra’s zoals bedrijfsfitness, Lease-A-Bike en GoodHabitz
Je kan deel uitmaken van Young Acrisure of onze Ondernemingsraad
Ruimte om jezelf te ontwikkelen met externe opleidingen en initiatieven die jij zelf aandraagt
Van borrels tot events en elk jaar een overnachting met z’n allen: altijd wat op de planning
En natuurlijk collega's waarmee je kunt lachen en een team waar je je snel thuis voelt
Bij Acrisure hechten we waarde aan duurzaamheid, mens en milieu. We nemen onze maatschappelijke rol serieus en maken die zichtbaar. Zo geven we sollicitatietrainingen via JINC, doen we mee aan NLdoet en steunen we goede doelen. Elk jaar zetten we ons gezamenlijk in tijdens een marktevenement voor organisaties zoals Villa Pardoes of ALS. Zo maken we samen écht verschil.
“Achter de schermen werken? Ja. Maar zeker niet achteraf. Ons werk is hier onmisbaar.”
Rona Blom - Backoffice Specialist
Je werkplek als Administratief Medewerker
Van bekende voetbalclubs tot grote universiteiten, ziekenhuizen en gemeentes: bij Acrisure werk je voor klanten die je misschien al kent… of straks nooit meer vergeet. Hoe mooi is het om dáár dagelijks je werk voor te doen?
We zijn een van de grootste assurantiemakelaars van Nederland en onderdeel van het wereldwijde Acrisure-netwerk, actief in meer dan 20 landen. Toch voelt het bij ons allesbehalve als een afstandelijke multinational. Geen gedoe, geen hiërarchische lagen of eindeloze vergaderingen. Gewoon een hechte club van ruim 220 collega’s die elkaar kennen, helpen en samen het verschil maken.
Als Administratie Specialist (Backoffice) krijg je de ruimte om je werk op jouw manier te doen. Je krijgt vertrouwen én verantwoordelijkheid. We houden van eigenaarschap en werken graag met mensen die initiatief nemen. Of je nou al jaren meedraait of juist net begint: bij ons kun je bouwen, leren en iets betekenen.
We houden het simpel: doen wat werkt. We zijn nuchter, scherp op inhoud en altijd op zoek naar verbetering. Je bent bij ons geen nummer – als jij impact maakt, dan wordt dat gezien. We houden van aanpakken, geven ruimte voor eigen initiatief en werken in een sfeer van vertrouwen. Verwacht bij ons geen driedelige pakken: we gaan voor business casual outfits en houden het in de omgang lekker informeel.
Wil jij werken in de verzekeringswereld zonder het stoffige imago of die corporate sfeer? Dan zit je bij ons goed.

Enthousiast geworden?
Heb je interesse en wil je meer weten? Aarzel niet en solliciteer direct. Voor alle details over de functie van Administratief Specialist kan je terecht bij Willemijn Kallenberg (Manager Backoffice & Sluiting) of Thijs Engels (HR). We zijn beiden bereikbaar via 072 – 541 41 51. Direct solliciteren kan natuurlijk ook. Klik op de knop hieronder en laten we samen kijken hoe jij ons team kunt versterken!
Let op: een integriteitsonderzoek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Deze screening is bedoeld om de integriteit van onze medewerkers te waarborgen. Als je solliciteert, gaan we ervan uit dat je hiermee instemt.
Acquisitie door externe partijen wordt niet op prijs gesteld.