Coördinator Administratie Backoffice

Wat ga je doen als Coördinator Administratie Backoffice?
Als Coördinator ben jij het eerste aanspreekpunt voor je team. Je verdeelt het werk, bewaakt de voortgang en zorgt dat alles soepel loopt. Tegelijk werk je volop mee aan administratieve taken zoals polissen verwerken, mutaties invoeren en communicatie met verzekeraars.
Je houdt overzicht, ziet waar het beter kan en neemt initiatief om processen te verbeteren. Ook begeleid je collega’s, beantwoord je vragen en draag je bij aan de kwaliteit van de dienstverlening.
Je werkt veel samen met administratief medewerkers, collega’s van andere afdelingen én natuurlijk met onze verzekeraars en relaties. Dankzij jouw inzet loopt onze backoffice als een trein.
Jouw doel: zorgen dat het werk klopt én het team draait.
Maak kennis met jouw collega's

Willemijn

Rona

Hanna

Nida
Wat we van een Coördinator Administratie Backoffice vragen
Hbo werk- en denkniveau
In bezit van Wft-diploma's
Minimaal 4 jaar ervaring in een verzekeringstechnische functie
Kennis van Microsoft Office en ervaring met ANVA? Grote pré.
Je houdt overzicht, werkt nauwkeurig en neemt initiatief
Je helpt collega's graag op weg en denkt in oplossingen
Je communiceert helder, zowel in het Nederlands als Engels
Voldoe je niet geheel aan de functie-eisen maar ben je wel enthousiast geworden? Ook dan dagen wij je uit om te solliciteren.

Wat kun je van ons verwachten?
Een goed salaris dat past bij jouw ervaring
27+ vakantiedagen, een premievrij pensioen en mooie winstdeling
Een vergoeding voor thuiswerken of reisafstand
Hybride werken is mogelijk (minimaal 3 dagen kantoor, de rest thuis)
Toegang tot sportieve extra’s zoals bedrijfsfitness, fitweken, Lease-A-Bike en gezamenlijke activiteiten
Je kunt aansluiten bij Young Acrisure of de Ondernemingsraad
Ruimte om jezelf te ontwikkelen met opleidingen en initiatieven die jij zelf aandraagt
We organiseren regelmatig evenementen, (team)uitjes, borrels en personeelsfeesten
En vooral: een team waar je je snel thuis voelt
Bij Acrisure hechten we waarde aan duurzaamheid, mens en milieu. We nemen onze maatschappelijke rol serieus en maken die zichtbaar. Zo geven we sollicitatietrainingen via JINC, doen we mee aan NLdoet en steunen we ad hoc goede doelen. Elk jaar zetten we ons gezamenlijk in tijdens een marktevenement voor organisaties zoals Villa Pardoes of ALS. Zo maken we samen écht verschil.
"Achter de schermen werken? Ja. Maar zeker niet achteraf. Ons werk is hier onmisbaar."
Rona Blom - Administratief Backoffice Medewerker
Werken bij Acrisure
Van bekende voetbalclubs tot grote universiteiten, ziekenhuizen en gemeentes: bij Acrisure werk je voor klanten die je misschien al kent… of straks nooit meer vergeet. Hoe mooi is het om dáár dagelijks je werk voor te doen?
We zijn een van de grootste assurantiemakelaars van Nederland en onderdeel van het wereldwijde Acrisure-netwerk, actief in meer dan 20 landen. Toch voelt het bij ons allesbehalve als een afstandelijke multinational. Geen gedoe, geen hiërarchische lagen of eindeloze vergaderingen. Gewoon een hechte club van ruim 220 collega’s die elkaar kennen, helpen en samen het verschil maken.
Als Coördinator Backoffice krijg je de ruimte om je werk op jouw manier te doen. Je krijgt vertrouwen én verantwoordelijkheid. We houden van eigenaarschap en werken graag met mensen die initiatief nemen. Of je nou al jaren meedraait of juist net begint: bij ons kun je bouwen, leren en iets betekenen.
We houden het simpel: doen wat werkt. We zijn nuchter, scherp op inhoud en altijd op zoek naar verbetering. Je bent bij ons geen nummer – als jij impact maakt, dan wordt dat gezien. We houden van aanpakken, geven ruimte voor eigen initiatief en werken in een sfeer van vertrouwen. Verwacht bij ons geen driedelige pakken: we gaan voor business casual outfits en houden het in de omgang lekker informeel.
Wil jij werken in de verzekeringswereld zonder het stoffige imago of die corporate sfeer? Dan zit je bij ons goed.

Enthousiast geworden?
Heb je interesse en wil je meer weten? Aarzel niet en solliciteer direct. Voor alle details over de functie van Coördinator Administratie Backoffice kan je terecht bij Willemijn Kallenberg (Manager Backoffice) of Thijs Engels (HR). We zijn beiden bereikbaar via 072 – 541 41 51. Direct solliciteren kan natuurlijk ook. Klik op de knop hieronder en laten we samen kijken hoe jij ons team kunt versterken!
Let op: een integriteitsonderzoek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Deze screening is bedoeld om de integriteit van onze medewerkers te waarborgen. Als je solliciteert, gaan we ervan uit dat je hiermee instemt.
Acquisitie door externe partijen wordt niet op prijs gesteld.